Tematrio – Påskdeckare

tematrioDenna vecka lyder tematrion;

Berätta om tre favoritdeckare!

Lars Keplers Sandmannen höll mig vaken en hel natt och jag läste boken från pärm till pärm och det måste vara ett gott betyg. Jag fullkomligen frossade i den boken, trots att jag hade en del att invända emot. Jag har skrivit mer om vad jag tyckte här.

Kristina Ohlssons Änglavakter tyckte jag också innehöll alla viktiga ingredienser i en deckare. Jag tycker mycket om Kristina Ohlssons författarskap överhuvudtaget.

Pojken i resväskan av Lene Kaaberböl och Agnete Friis var obehaglig, spännande och läsvärd.

Kommentera

